حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

حنای صادراتی حلما با کیفیت ترین حنای سنتی ایران است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت بصورت عمده از ما بخواهید. 09120545865

۲۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حنا حلما بهترین حنای ایران : حنا یکی از مهم‌ترین گیاهان زینتی و دارویی ایرانیان از گذشته‌ تاکنون بوده است. و علاوه بر جایگاه خاصی که در آداب و رسوم مردم کشورمان به ویژه در برگزاری آیین ‎‎ها و مراسم ‎‎ جشن داشته است، از دیرباز برای کاربردهای دارویی نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

حنا: ماده ایی رنگ خرمایی یا نارنجی که حاصل برگهای پودر شده ی گیاه حنا می باشد.

حنا حنای درجه یک حلما

فروش عمده حنا صادراتی ایران

گیاه حنا درختچه ایی با گلهای معطر و معمولا سفید مایل به سبز می باشد.

درختچه‌ی حنا در مناطق جنوبی ایران از جمله اطراف بندرعباس و بوشهر، استان سیستان و بلوچستان (اطراف چابهار)، استان کرمان (کرمان، بم و نرماشیر)، استان خوزستان (اطراف اهواز) و یزد رویش دارد.

بهترین حنای ایران مربوط به کدام استان است؟

حنا، بومی نواحی مدیترانه است. در نواحی شرق نزدیک و هندوستان نیز کاشته می‌شود .

و از هند و مصر به نقاط دیگر صادر می‌گردد.

در ایران نیز در مناطق جنوبی کشور، استان‌های کرمان، هرمزگان و بلوچستان کاشته می‌شود.

حنای نرماشیر (استان کرمان) بهترین حنای ایران و حنای کرمان، یزد و بم در درجات بعدی قرار دارند.

برداشت حنا، سالی دو بار صورت می‌گیرد.

برداشت نخست در اوایل تیرماه به نام حنای گرما که دارای برگ ضخیم و به رنگ روشن است.

و برداشت دوم در اواخر آبان، به نام حنای قوس که به رنگ سبز تیره می‌باشد.

کشورهای آذربایجان، افغانستان، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، عراق و چند کشور دیگر مقصد صادرات حنا از ایران هستند.

مهمترین خواص حنا حلما

برای حنا مصارف متعددی از جمله درمان جذام، یرقان، سنگ کلیه، جرب و غیره ذکر شده است.

از جمله خواص گیاه حنا در طب جدید نیز می توان به خاصیت ضد قارچی، ضد باکتریایی، تب بری، ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر آفتاب اشاره نمود.

یکی از مهمترین خواص حنا دفاع در برابر عفونت می باشد.

حنا می تواند به بدن کمک کند تا در برابر عفونت، دفاع قوی تری داشته باشد و این باعث می شود

که کم کم باکتری های مضر از پوست شما محو شود. این یکی از مهمترین خواص حنا برای پوست است.

حنا یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو است.

جهت خرید عمده حنا و مشاوره صادرات با ما ارتباط بگیرید

 

 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

فروش عمده حنا

فروش عمده حنا بصورت فله و در بسته بندی های 500 و 750 گرمی با بهترین قیمت امکان پذیر است. با ما خرید باصرفه را تجربه کنید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنای خالص با بهترین قیمت: حلما این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بهترین نوع حنا را بصورت عمده با نازلترین قیمت یعنی قیمت تولیدی تهیه کنید. جهت خرید و فروش حنای خالص عجله نکنید چرا که حنا محصولی است که درجات مختلف دارد و همگان فرق آن را احساس نمی کنند. حنای خالص ارگانیگ ارزان قیمت را از حلما بخواهید.

جهت ثبت سفارش و اطلاع از لیست قیمت انواع حنا، وسمه یا حنا سیاه، سدر، حنا قیفی و رنگ موی طبیعی حلما با ما ارتباط بگیرید.

صادرات  حنا حلما_کوچه مازاریها
 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

باتوجه به کیفیت بسیار خوب حنای حلما، بفضل خدا در 7 ماهه ابتدای سال 98 بیش از 75 تن حنای درجه یک صادر شده است و انشالله 25 تن به مقصد کشور اکراین در حال رایزنی است. جهت خرید و فروش عمده حنا درجه یک و ممتاز با ما ارتباط بگیرید. 

بسته بندی حنا حلما

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

خرید عمده حنا _ خرید گیاه حنا باکیفیت با ارزانترین قیمت
خربد عمده حنا : شما می توانید برای خرید عمده حنا از برند حلما در بسته های 500 گرمی و 750 گرمی با شماره 09120545865 در تماس باشید و از قیمت خرید عمده حنا مطلع شوید.

خرید عمده حنا- حلما

بازرگانی بزرگ حلما تولید کننده و مرجع خرید و فروش عمده بخشی از محصولات عطاری با کیفیت از جمله حنای صادراتی، سفیداب روشور صادراتی و سفیداب پنبه رو اصلی می باشد. شما می توانید با خربد عمده این محصولات و مشتقات آن بویژه خرید عمده حنا، جهت صادرات و پخش سراسری کشور با حاشیه سود بالا و مطمئن
روی ما حساب کنید.

بسته بندی حنا حلما
خرید عمده حنا را با ما تجربه کنید. باکیفیت ترین حنای ایران را با ارزانترین قیمت در بسته بندی شیک خریداری نمایید.

حنا درجه یک فله حلما

نام علمی حنا: Lawsonia inermis

حنا یک گیاه با مقاومت بالا ست. درختچه ای بلند و که فواید پزشکی زیادی دارد. برای همین در سطح دنیا شناخته و خرید و فروش آن جایگاه خوبی در تجارت گیاهان دارویی دارد. ارتفاع گیاه حنا 1.8 تا 7.6 متر می رسد .درختچه حنا، لاغر و چند شاخه ای، با شاخه های نخاعی و برگ هایی در مقابل ساقه که ظاهری درشت، زیرزایی ، بیضوی شکل دارند.

خرید عمده _ حلما

اکثر گل های حنا دارای چهار مهر و موم و یک لوله کاسه ای دو میلی متر  و سه میلی متر است که در لوب های گسترش یافته است. گلبرگهای گل حنا، تخم مرغی هستند که پرچم های سفید یا قرمز در لبه لوله های کاسه ای قرار دارند. تخمدان ها  چهار هسته ای، 5 میلیمتر  درطول دارد و راست هستند. میوه های حنا کوچک، کپسول قهوه ای، 4-8 میلی متر  با 32-49 دانه در هر میوه، و باز به طور نامنظم به چهار قسمت تقسیم می شود.

خرید و فروش عمده-حلما

گیاه حنا بومی نواحی شمال آفریقا، غرب و جنوب آسیا از جمله هند، پاکستان و ایران است. شمال استرالیا هم این گیاه ارزشمند رشد می کند. در کل گیاه حنا در مناطق نیمه خشک و مناطق گرمسیری دیده می شود. برگ گیاه حنا بیشترین رنگ را در دمای 35 تا 45 درجه سانتیگراد  تولید می کند. در طول آغاز ماه های بارندگی و یا آبیاری کافی، گیاه حنا به سرعت رشد می کند و شاخه و برگ های جدیدی در اطراف آن به وجود می آید چرا که اساسا گیاه حنا پر بر کت است. بعد از گذشت این مرحله، رشد آن کاهش می یابد و برگ ها به تدریج زرد می شوند. گیاه حنا در فواصل زمانی طولانی خشک یا هوای سرد از بین می رود و رشد مناسب ندارد. بطوری که گیاه حنا در شرایطی که درجه حرارت کمتر از 11 درجه سانتی گراد  باشد رشد نمی کند. دمای زیر 5 درجه سانتیگراد گیاه حنا را می کشد.

خرید حنا و امروزه خرید عمده حنا برای تجارت بیش از پیش گسترش یافته است لکن استفاده از گیاه حنا از هزاران سال پیش برای سلامت پوست، مو و همچنین زیبایی و آرایش آنها مصرف می شده است و گاهی اطبا قدیم در زمینه دارویی از آن بهره می برده اند. 



خرید عمده حنا به چه دلیل است؟ به چه دلیل تجارت حنا موفقیت آمیز است؟
خرید عمده حنا و علاقمندی بازرگانان و تجارت فعال در این حوزه را باید در موارد استفاده، خواص، و برکتی دانست که گیاه حنا دارد:

ترکیب حنا با روغن زیتون ماسکی برای رشد مو

پودر حنا مناسب برای رفع عرق پا  بوی بد آن در کفش می شود

از جوشاندن برگ حنا و غرغره کردن آن برای سلامت دندان ها استفاده می شود

درمانی برای بیماری های قارچی پوست

این گیاه دارای تاثیرات آنتی باکتریالی می باشد

ضماد حنا برای درمان سردرد بسیار مفید است

و…..

حنا برای زنان باردار خطرناک است و ممکن است استفاده از آن به سقط جنین در آنها بیانجامد. حنا ممکن است در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت شود.

بازرگانی حلما، بهترین نوع حنا را از مزارع سرسبز ایران تحت برند حلما به صورت عمده در بسته بندی های 500 گرمی و  750 گرمی و هچنین فله، به بازرگانان و عمده فروشان عرضه می کند.

صادرات  حنا حلما_کوچه مازاریها
قیمت خرید عمده حنا بسیار مقرون به صرفه است. جهت صادرات حنا و پخش عمده با مرکز فروش حلما ارتباط بگیرید و با اطلاع از لیست قیمت انواع حنای درجه یک و ممتاز، خرید عمده خود را انجام دهید.

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

خرید و فروش برگ حنا درجه یک حلما:در حال حاضر بهترین نوع برگ حنای خورد شده درجه یک حلما، بیش از ده تن در بسته بندی 25 و 50 کیلویی جهت آسیاب آماده فروش، به قیمت مزرعه است.

فروش عمده برگ حنا حلما

مزرعه بزرگ حنای درجه یک در جلگه دلگان سیستان، باکیفیت ترین حنا را تولید میکند. جهت اطلاع از قیمت فروش عمده برگ حنای خورد شده درجه یک با ما ارتباط بگیرید.

فروش عمده برگ سبز حنای حلما جهت آسیاب

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

وسمه:خرید عمده وسمه اعلا با ارزانترین قیمت در بازرگانی حلما براحتی امکان پذیر است. 

وسمه گیاهی گلدار از خانواده شب‌بویان است. گیاه وسمه بیشتر در استپ رشد می‌کند و خاستگاه آن قفقاز، آسیای میانه تا شرق سیبری و غرب آسیا است و در برخی نقاط جنوب شرقی اروپا یافت می‌شود.

کشت این گیاه دارای قدمت زیادی است.گیاه وسمه به دلیل داشتن رنگدانه‌های آبی و بنفش از عصاره گیاهی آن برای رنگرزی استفاده می‌کنند.

خواص و ویژگی های وسمه یا رنگ جوهر 
۱. وسمه گیاهی است که طبع آن گرم و خشک است

۲. جهت مشکی کردن مو ابتدا موها را شسته سپس با حنا رنگ کنید سپس دوباره موها را بشویید. آن گاه برگ وسمه را با آب خمیر کرده مانند حنا روی موها بگذارید تا موی شما رنگ بگیرد.

۳. جهت تقویت و بلندشدن مو، برگ وسمه را با روغن کنجد مخلوط نموده حرارت ملایم داده سپس صاف نموده موها را ماساژ دهید.

۴.از قدیم جهت درمان بواسیر از روغن وسمه برای مالیدن به محل استفاده می شده است

۵. جهت سرماخوردگی از بخور گیاه وسمه استفاده می شود.

 

۶. جهت سیاه کردن مو وسمه را با آب سماق مخلوط کنید و به مدت ۴ ساعت به سر بماند ولی برای دندان مضر است باعث سست شدن دندان می‌گردد. در حدیثی موثق از امام محمد باقر(علیه السلام) منقول است که خضاب کردن با وسمه دندان‌ها را سست و درهم می‌شکند.

۷.در طب اسلامی جهت کاهش تب مخملک از دمکرده ریشه این گیاه استفاده می‌شود.

۸. برای معالجه سرخک، تیفوئید و آنفلوانزا از دم کرده ریشه گیاه وسمه استفاده می‌گردد.

۹. برای جلوگیری از آب آوردن و جذب آب چشم در آغاز آب مروارید، از گرد تخم گیاه وسمه بصورت مالیدنی استفاده می‌شود.

۱۰. در گذشته کسی را که سگ هار گاز گرفته بود از دم کرده برگ گیاهوسمه به او می‌دادند با احتیاط مصرف شود.

11. در تقویت ابروها نیز از وسمه بهره میگیرند .

فروش عمده وسمه جهت آسیاب با ارزانترین قیمت _حلما

▪ رنگ کردن موها با مخلوط حنا و وسمه :

برای آنکه مویی به رنگ روشن تر داشته باشید از یک قسمت حنا و دو قسمت وسمه استفاده کنید و رنگ آماده را به مدت ۳۰ دقیقه به روی مو ها نگه دارید .با این کار ضمن رنگ گرفتن روشن مو موجب تقویت موی انسان می شود. 

حنا و وسمه را باید در جای تاریک و خنک، یعنی در ظرف در بسته تگهداری کنید .

 

جهت خرید عمده حنای ممتاز و وسمه ارگانیک اعلای حلما با ما ارتباط بگیرید. 
  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنا:جهت اطلاع از قیمت فروش انواع حنا ارگانیک و صادراتی ایران با مرکز فروش و بازرگانی حلما ارتباط بگیرید. شما می توانید بهترین نوع حنا را با ارزانترین قیمت به صورت عمده خریداری نمایید.

فروش حنا صادراتی حلما _ ارزانترین قیمت حنا ی درجه یک
 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

صادرات حنا ی درجه یک: یکی از مهم‌ترین گیاهان زینتی و دارویی ایران باستان بوده است. حنا علاوه بر جایگاه خاصی که در آداب و فرهنگ مردم کشورمان به ویژه در برگزاری آیین ‎‎ ها و مراسم ‎‎ جشن داشته است، همیشه برای کاربردهای دارویی نیز مورد استفاده بوده است.امروزه صادرات حنا ی درجه یک جایگاه خوبی در صادرات مواد غیر نفتی دارد.

بعضی سوال می کنند چرا با توجه تولید انبوه حنا در شهرهای جنوبی و شمالی کشور، شهر یزد خواستگاه صادرات حنا ی درجه یک کشور شناخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت :وجود خشکی بیش از حد هوا در شهر یزد باعث شده که هر چند این گیاه ارزشمند بیشتر در استان‌های دیگر و نواحی اطراف یزد تولید می‌شود ولی برای سابیدن به یزد آورده شود چرا که حنای سابیده شده در مقابل دو پدیده رطوبت و نور به شدت حساس است.

استفاده از حنا در طب سنتی

پیشه حناسابی یا به اصطلاح مازاری، یکی از مشاغل اصلی یزد از قدیم بوده است. به نحوی که رفت و آمد تاجران یزدی در آن دوران به کشورهایی مانند هند، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به این حرفه رونق بسیاری داده بود و حتی یزد را به این لحاظ شهره کرده بود.قدمت برخی از مازاری‌های یزد به دوران صفوی و قاجار بازمی‌گردد و هم اکنون نیز شاهد رشد روز افزون این کسب و کار سنتی و حلال هستیم. به خیال بعضی در خصوص کمرنگ شدن این پیشه، هنوز هم در بسیاری از نقاط یزد، مغازه‌هایی هستند که قدمت بالایی دارند که در زمینه خرید و فروش حنا فعالیت دارند.

حتی در خیابان کاشانی یزد، کوچه‌ای تاریخی و ثبت ملی شده به نام کوچه مازاری هاوجود دارد که نسل در نسل مردمان دیار قنوت و قناعت در آن بصورت سنتی به حناسابی مشغول هستند. حنای درجه یک حلما صد درصد طبیعی و برخاسته از دل مازاریهاست. ما روزانه شاهد بازدید گردشگران از حجره های حناسابی و بسته بندی حنای حلما و دیگر برندهای مطرح حنا که رابطه تنگاتنگی با ما دارند هستیم. در این کوچه هنوز مغازه‌هایی به قدمت  ۸۰ تا ‎ ۱۰۰ ساله وجود دارند که بیشتر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی نیز قرار می‌گیرد.

صادرات  حنا حلما_کوچه مازاریها

حناسابی حرفه ای است که تنها استان یزد با توجه به آب و هوای خشک توانسته آن را در خود پرورش دهد.در حال حاضر استان کرمان، سیستان، خوزستان و نواحی یزد تامین ‎‎ کننده اصلی حنای یزد هستند اما با توجه به این که استان یزد آب و هوایی گرم و خشکی دارد، این صنعت تنها در استان یزد رونق گرفته است.

 

حنای درجه یک و ممتاز حلما هم ‎‎ اکنون به کشورهای عراق،ترکیه، ‌‌اوکراین روسیه، چین امارات، کویت، فرانسه و کانادا صادر می شود.

در مورد تاریخچه حناسایی در یزد تاریخ مشخصی در دست نیست اما چیزی که از شواهد پیداست قدمت 200 ساله دارد. جالب است بدانید از ۵۰ سال پیش تاکنون، تکنولوژی این صنعت هیچ تغییری نکرده است چرا که حنا، گیاهی به شدت حساس و خاص است و تاکنون دستگاهی متناسب برای تولید آن ساخته نشده است.

حناسایی یزد ضمن افزایش رشد ناخالص ملی کشور و اشتغال زایی مداوم، از جاذبه ‏‏های گردشگری یزد نیز محسوب می شود. 

امروز با جهانی شدن یزد، رونق دادن به صنایع پرسابقه یزد یکی از دغدغه ‎‎ های جذب گردشگر است. مسلما کوچه مازاریها بیش از پیش توسط بازرگانان خارجی و داخلی شناخته تر می شود. حلما مرجع صادراتی انواع حنا ی درجه یک و ممتاز در ایران حضور شما را به کوچه مازاریها خیر مقدم می گوید.

جهت خرید و فروش عمده حنای درجه یک ایران و اطلاع از قیمت ها و راههای صادرات حنا با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنا حلما : بهترین نوع حنای ایران کدام است؟ امروزه به دلیل بازار گسترده جهانی حنا، انواع مختلف حنا تولید می شوند. برای همین باید خیلی مراقب باشید چرا که حنا با اسانس را بعضا بجای حنای ممتاز به بازار عرضه می کنند. حلما با سابقه طولانی در تولید و تامین حنای صد در صد ارگانیک می تواند بنابر درخواست مشتریان، حنا را از قیمت 7هزار تومان تا 14 هزار تومان عرضه نماید لذا از جهت درستکاری و رضایت مشتریان، همیشه بهترین نوع حنا را از نظر جنس و قیمت پیشنهاد می دهد. با ما آسوده خاطر وارد دنیای تجارت شوید.

 

  • علی اصغر پارساییان