حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

حنای صادراتی حلما با کیفیت ترین حنای سنتی ایران است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت بصورت عمده از ما بخواهید. 09120545865

  • ۰
  • ۰

خرید عمده حنا _ خرید گیاه حنا باکیفیت با ارزانترین قیمت
خربد عمده حنا : شما می توانید برای خرید عمده حنا از برند حلما در بسته های 500 گرمی و 750 گرمی با شماره 09120545865 در تماس باشید و از قیمت خرید عمده حنا مطلع شوید.

خرید عمده حنا- حلما

بازرگانی بزرگ حلما تولید کننده و مرجع خرید و فروش عمده بخشی از محصولات عطاری با کیفیت از جمله حنای صادراتی، سفیداب روشور صادراتی و سفیداب پنبه رو اصلی می باشد. شما می توانید با خربد عمده این محصولات و مشتقات آن بویژه خرید عمده حنا، جهت صادرات و پخش سراسری کشور با حاشیه سود بالا و مطمئن
روی ما حساب کنید.

بسته بندی حنا حلما
خرید عمده حنا را با ما تجربه کنید. باکیفیت ترین حنای ایران را با ارزانترین قیمت در بسته بندی شیک خریداری نمایید.

حنا درجه یک فله حلما

نام علمی حنا: Lawsonia inermis

حنا یک گیاه با مقاومت بالا ست. درختچه ای بلند و که فواید پزشکی زیادی دارد. برای همین در سطح دنیا شناخته و خرید و فروش آن جایگاه خوبی در تجارت گیاهان دارویی دارد. ارتفاع گیاه حنا 1.8 تا 7.6 متر می رسد .درختچه حنا، لاغر و چند شاخه ای، با شاخه های نخاعی و برگ هایی در مقابل ساقه که ظاهری درشت، زیرزایی ، بیضوی شکل دارند.

خرید عمده _ حلما

اکثر گل های حنا دارای چهار مهر و موم و یک لوله کاسه ای دو میلی متر  و سه میلی متر است که در لوب های گسترش یافته است. گلبرگهای گل حنا، تخم مرغی هستند که پرچم های سفید یا قرمز در لبه لوله های کاسه ای قرار دارند. تخمدان ها  چهار هسته ای، 5 میلیمتر  درطول دارد و راست هستند. میوه های حنا کوچک، کپسول قهوه ای، 4-8 میلی متر  با 32-49 دانه در هر میوه، و باز به طور نامنظم به چهار قسمت تقسیم می شود.

خرید و فروش عمده-حلما

گیاه حنا بومی نواحی شمال آفریقا، غرب و جنوب آسیا از جمله هند، پاکستان و ایران است. شمال استرالیا هم این گیاه ارزشمند رشد می کند. در کل گیاه حنا در مناطق نیمه خشک و مناطق گرمسیری دیده می شود. برگ گیاه حنا بیشترین رنگ را در دمای 35 تا 45 درجه سانتیگراد  تولید می کند. در طول آغاز ماه های بارندگی و یا آبیاری کافی، گیاه حنا به سرعت رشد می کند و شاخه و برگ های جدیدی در اطراف آن به وجود می آید چرا که اساسا گیاه حنا پر بر کت است. بعد از گذشت این مرحله، رشد آن کاهش می یابد و برگ ها به تدریج زرد می شوند. گیاه حنا در فواصل زمانی طولانی خشک یا هوای سرد از بین می رود و رشد مناسب ندارد. بطوری که گیاه حنا در شرایطی که درجه حرارت کمتر از 11 درجه سانتی گراد  باشد رشد نمی کند. دمای زیر 5 درجه سانتیگراد گیاه حنا را می کشد.

خرید حنا و امروزه خرید عمده حنا برای تجارت بیش از پیش گسترش یافته است لکن استفاده از گیاه حنا از هزاران سال پیش برای سلامت پوست، مو و همچنین زیبایی و آرایش آنها مصرف می شده است و گاهی اطبا قدیم در زمینه دارویی از آن بهره می برده اند. 



خرید عمده حنا به چه دلیل است؟ به چه دلیل تجارت حنا موفقیت آمیز است؟
خرید عمده حنا و علاقمندی بازرگانان و تجارت فعال در این حوزه را باید در موارد استفاده، خواص، و برکتی دانست که گیاه حنا دارد:

ترکیب حنا با روغن زیتون ماسکی برای رشد مو

پودر حنا مناسب برای رفع عرق پا  بوی بد آن در کفش می شود

از جوشاندن برگ حنا و غرغره کردن آن برای سلامت دندان ها استفاده می شود

درمانی برای بیماری های قارچی پوست

این گیاه دارای تاثیرات آنتی باکتریالی می باشد

ضماد حنا برای درمان سردرد بسیار مفید است

و…..

حنا برای زنان باردار خطرناک است و ممکن است استفاده از آن به سقط جنین در آنها بیانجامد. حنا ممکن است در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت شود.

بازرگانی حلما، بهترین نوع حنا را از مزارع سرسبز ایران تحت برند حلما به صورت عمده در بسته بندی های 500 گرمی و  750 گرمی و هچنین فله، به بازرگانان و عمده فروشان عرضه می کند.

صادرات  حنا حلما_کوچه مازاریها
قیمت خرید عمده حنا بسیار مقرون به صرفه است. جهت صادرات حنا و پخش عمده با مرکز فروش حلما ارتباط بگیرید و با اطلاع از لیست قیمت انواع حنای درجه یک و ممتاز، خرید عمده خود را انجام دهید.

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • علی اصغر پارساییان

خرید عمده حنا

خواص گیاه حنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی