حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

حنای صادراتی حلما با کیفیت ترین حنای سنتی ایران است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت بصورت عمده از ما بخواهید. 09120545865

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید عمده حنا ممتاز با بهترین قیمت: فروش بالای حنای ممتاز و صادرات حنا، رنگ جوهر ، سدر و حنای سفید در بازرگانی حلما، به دو جهت است : مهمترین دلیل فروش بالا، کیفیت ممتاز حنا می باشد.

حلما_خرید عمده حنا

حنا حلما بدلیل صادرات به اقصی نقاط جهان بهترین کیفیت را دارد. این امر لازمه کار حلما می باشد. فراوانی تولید و رونق تولید حلما موجب شده که قیمت حنا، بسیار باصرفه بدست مشتریان برسد.

خرید حنا بصورت عمده

دلیل مهم دیگر در فروش بالای حنا حلما، علاقه و همکاری شرکت های بازرگانی و صادراتی داخلی و خارجی با بازرگانی حلماست. چرا که درصد خوبی از فروش حلما می توانند داشته باشند.

بهترین قیمت حنا_حلما

کیفیت عالی و ممتاز، قیمت بسیار مناسب برای خریداران و درصد سود قابل توجه برای بازرگانان و تجار ایرانی و خارجی موجب شده بازرگانی حلما در فروش محصولات سنتی بسیار موفق باشد. 

شما می توانید در خرید عمده حنا با بهترین قیمت و کیفیت روی ما حساب کنید.حلما در نوع بسته بندی از 100 گرم تا کیسه های 25 و 50 کیلویی و تامین حنا به نام برند و لوگوی شرکت شما هیچگونه محدودیتی ندارد و رضایتمندی شما برگ برنده ماست.

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

نمایندگی فروش :فروش پایدار برای هر کارخانه جزو سیاست های بلا منازع یک تولیدی بحساب می آید. نمایندگی های فعال حنای حلما در سراسر کشور بنا بر میزان پخش و فروش خود، حنای درجه یک و ممتاز را از حلما دریافت می کنند. هیچگونه محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. مزیت نمایندگی یا مشتری دائم این است که می تواند در هر روز و فصل از سال، مقادیر مورد نیاز حنای خود را با بهترین قیمت یعنی قیمت باصرفه تامین نماید. 

نمایندگی فروش _حلما

چگونه می توانم نمایندگی فروش حنای حلما و سایر محصولات سنتی را داشته باشم؟ 

شما هم می توانید نمایندگی محصولات سنتی حلما را داشته باشید. هدف ما کار خوب و رضایت مشتریان است. این دوعامل یک تجارت موفق را در طولانی مدت به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید با تماس به مرکز فروش و بازرگانی حلما، در خواست خود را ثبت و از مزایای نمایندگی فروش حلما بهره ببرید.

حنا فله صادراتی حلما

قابل توجه بازرگانان محترم می باشد حلما در خیلی از کشورهای جهان، نمایندگی رسمی دارد از جمله: کشور ترکیه، عراق، اوکراین، آلمان، قطر، امارات، روسیه، کانادا، سوئد، چین و کره که در صورت لزوم رابطه تجاری و سفارشات از طریق این دفاتر هم امکان پذیر است.

جهت خرید حنای درجه یک و ممتاز حلما، بدون واسطه و به قیمت تولیدی با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنای تازه و باکیفیت حلما:حنای با کیفیت حنایی است که بهم نچسبد. حنا ممتاز در عین نرمی و شفافی رنگ، حالت چسبنده بهم ندارد. نکته کیفیت حنای حلما در چیست؟

سالن آسیاب حنا_حلما

بسیاری از کارگاه های سنتی و کوچک به جهت تامین سفارش، اقدام به سابیدن حنا و ذخیره سازی حنا می کنند در حالی که بعلت چربی موجود در حنا، ترکیب اصلی حنا بهم میخورد.

حلما، بدلیل مکانیزه بودن و فقط در یک سالن تولید با توان همزمان چهار آسیاب بزرگ سنگی، می تواند سفارشات را بصورت آنلاین انجام دهد. یعنی در سفارش حنا، وسمه، سدر ممتاز مشتریان و بازرگانان می توانند با آسودگی خاطر حنای باکیفیت و تازه آسیاب شده را دریافت کنند.

حنا بسته صادراتی بازرگانی حلما

جهت صادرات حنا یا خرید عمده حنای ممتاز با بهترین قیمت با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

قیمت حنا ممتاز_ اولین و مهمترین نکته ای که بازرگانان و خریداران عمده حنا به آن  توجه می کنند کیفیت حنا و رنگ ظاهری حنا می باشد.

رنگ حنا ممتاز حلما

به جرات می توان گفت حنای ممتاز حلما بهترین حنا از نظر کیفی می باشد چرا که بصورت مکانیزه در دو فرایند جداگانه خار و خاشاک و اضافات برگ حنا گرفته می شوند.

 

صادرات حنا ممتاز _حلما

در ادامه برگ حنای تمیز شده در زیر چرخ آسیاب های سنگی بمدت 5 تا 6 ساعت بصورت پودری یکنواخت در می آید. پودر حنا از الک 50 و 60 رد می شود. محصول نهایی که به بازار و عمدتا مشتریان صادراتی عرضه می شود بهترین حنای ممتاز ایران است.

بسته بندی حنا ممتاز حلما

برداشت مستقیم حنا از بهترین مزارع استان کرمان موجب شده رنگ حنا و وسمه ممتاز حلما نه حالت سبز کم رنگ داشته باشد نه حالت رنگ قهوه ای بلکه رنگ سبز یشمی براق داشته باشد. این پر رنگی و شفافی که بسیار زیباست نشان از خالص بودن حنا دارد. بی شک قیمت حنا ممتاز به نسبت حنای درجه یک قیمت بالاتری دارد. اما بازرگانی بزرگ حلما بنابر سیاست سود کمتر و رضایت مندی مشتریان ، بهترین قیمت حنای ممتاز را به شما پیشنهاد می دهد.

عامل دیگری که حنای حلما را بسیار شفاف و خوشرنگ نموده است میزان آلودگی نزدیک به استاندارد حنای حلما می باشد.

قیمت حنا ممتاز _حلما

 

جهت خرید و فروش حنای ممتاز حلما و اطلاع از لیست قیمت حنا با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

برگ حنا:خرید و فروش حنا بصورت عمده حنا یا وارد شدن در زمینه صادرات حنا مستلزم داشتن پشتوانه ای قوی از لحاظ تامین مواد اولیه و محصول نهایی می باشد.

انبار برگ حنا حلما

حلما روزانه ظرفیت تولید حدود 4 تن حنای ممتاز را فقط در یک کارخانه خود دارد. حنای ممتاز بهترین نوع حنای ایران است که شما می توانید در خرید عمده و صادرات، حنای ممتاز را به قیمت حنای درجه یک تهیه کنید.

انبار پشتیبانی حنا حلما

انبار برگ حنا و رنگ حنای حلما در کارخانه نشان از همت والا و رونق بسیار خوب در تولید و تامین محصولات متنوع حنا و صادرات آن دارد.

بهترین حنای صادراتی ایران_حلما

با آسودگی خاطر بهترین نوع حنا و رنگ حنای ممتاز را با ارزانترین قیمت خریداری نمایید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

خرید و فروش حنا_ خرید و فروش حنا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. حلما حنا ناخالص را توصیه نمی کند و حتی درصد تولید و عرضه آن نیست.

جالب است بدانید حنا درجه یک حلما با قیمت باور نکردنی به مشتریان عزیز عرضه می شود، چرا که حلما سود خود را ذر فروش عمده گسترده می داند و رضایت مشتری که اولین و آخرین قدم تجارت موفق است را سرلوحه خود قرار می دهد.

خرید و فروش حنا حلما_ارگانیک

ما در حلما نوع درجه یک و ممتاز حنا،وسمه ،سدر و رنگ مو را با قیمت بسیار مناسب تولید و تامین می کنیم.

جهت اطلاع از قیمت انواع حنا  و خرید و فروش حنا با ما ارتباط بگیرید. 

حنا ارگانیک حلما _خرید و فروش عمده

هم اکنون بفضل خدا جهت صادرات حنا به کشورهای مختلف از جمله کره، آلمان، ترکیه، قطر، امارات. روسیه، چین، اکراین و چندی دیگر نظیر کانادا پیشتاز هستیم. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

بهترین حنا: درختچه‌ی حنا در مناطق جنوبی ایران از جمله اطراف بندرعباس و بوشهر، استان سیستان و بلوچستان (اطراف چابهار)، استان کرمان (کرمان، بم و نرماشیر)، استان خوزستان (اطراف اهواز) و یزد رویش دارد. خرید و فروش حنا درجه یک و ممتاز حلما با بهترین قیمت، بصورت فله و بسته بندی، می تواند تجارت پرسود و مطمئنی را برای شما رقم بزند. 

بهترین حنای ایران مربوط به کدام استان است؟

بهترین حنای ایران :حنا، بومی نواحی مدیترانه است. در نواحی شرق نزدیک و هندوستان نیز کاشته می‌شود .

و از هند و مصر به نقاط دیگر صادر می‌گردد.برگ حنای هند و طرف پاکستان و افغانستان دارای آنچنان رنگ طبیعی نمی باشد بخاطر همین در ترکیب سابیده نهایی مقادیر مختلفی انواع اسانس وجود دارد.

بهترین حنا_بهترین مزارع حلما

در ایران نیز در مناطق جنوبی کشور، استان‌های کرمان، هرمزگان و بلوچستان کاشته می‌شود.

حنای نرماشیر (استان کرمان) بهترین حنای ایران است که بخشی از مزارع حلما در این منطقه و منطقه دلگان سیستان و بلوچستان واقع شده است. حنای مناطق دیگر کرمان، یزد و بم در درجات بعدی قرار دارند.

برداشت حنا، سالی دو بار صورت می‌گیرد.

برداشت نخست در اوایل تیرماه به نام حنای گرما که دارای برگ ضخیم و به رنگ روشن است.

بهترین حنای ایران _حلما

و برداشت دوم در اواخر آبان، به نام حنای قوس که به رنگ سبز تیره می‌باشد.

کشورهای آذربایجان، افغانستان، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، عراق و چند کشور دیگر مقصد صادرات حنا از ایران هستند.

هم اکنون حنای حلما برای کشورهای ترکیه، قطر، امارات، آلمان، کره، چین، روسیه اوکراین ارسال می شود. 

بهترین حنا_ارزانترین حنا حلما

مهمترین خواص حنا_حنا ممتاز حلما بهترین حنای ایران

حنا ممتاز حلما: برای حنا مصارف متعددی از جمله درمان جذام، یرقان، سنگ کلیه، جرب و غیره ذکر شده است.

از جمله خواص گیاه حنا در طب جدید نیز می توان به خاصیت ضد قارچی، ضد باکتریایی، تب بری، ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر آفتاب اشاره نمود.

یکی از مهمترین خواص حنا دفاع در برابر عفونت می باشد.

حنا می تواند به بدن کمک کند تا در برابر عفونت، دفاع قوی تری داشته باشد و این باعث می شود. 

که کم کم باکتری های مضر از پوست شما محو شود. این یکی از مهمترین خواص حنا برای پوست است.

حنا یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو است.

حهت صادرات بهترین حنای ایران و حنای ممتاز حلما با ارزانترین قیمت با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

بهترین حنا :حنا خالص حلما بهترین نوع حنای ممتاز ایران

بهترین حنا: حنا گیاهی که آن را گیاه هزار و یک خاصیت می نامند پوست و مو را زیبا می سازد ، نیروی جنسی را تقویت می کند و سردردهای شدید را درمان می کند. برای آشنایی با مهمترین فواید و خواص حنا با ما همراه شوید.بهترین راه تقویت و رشد مو انتخاب استفاده مواد آرایشی بدون مواد شیمیایی مضر است و یا بهتر است که از مواد طبیعی استفاده کنید و آنها را در منزل تهیه کنید. 

حنا ارگانیک حلما

درمان های گیاهی مو می تواند بسیار مفید باشد، به ویژه هنگامی که شما از موادی مانند حنا استفاده می کنید. در ادامه این بخش، یک لیست از هفت دستور العمل برای درمان موها با حنا را با هم ترکیب کرده ایم، اما ابتدا اجازه دهید تا در مورد چگونگی رشد مو با حنا توضیح دهیم:

صادرات  حنا حلما_کوچه مازاریها

مزایای بهترین حنا ایران برای رشد مو_حلما

1. حفظ سلامت پوست سر:

حنا به خنک شدن پوست سر کمک می کند. دارای خواص ضد میکروبی است، و به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند. همچنین برای درمان شوره سر نیز موثر خواهد بود.

2. متعادل کردن تولید روغن و سطوح PH:

حنا خالص نه تنها شوره سر را از بین می برد، بلکه یک ترکیب آلی برای متعادل کردن تولید روغن وPH پوست سر شما است و روغن های اضافی را از موها حذف کند و فولیکول های مو را مسدود می کند و همچنین عملکرد غدد سبوم را در حد طبیعی و نرمال نگه می دارد.

بهترین حنا ایران_حنا خالص ایران

3. افزایش رشد مو و و متوقف کردن ریزش مو:

حنا باعث تقویت پوست سر و موهای شما می شود و سطوح PH را متعادل نگه می دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند. و رشد مو را افزایش می دهدو باعث بهبود بافت مو خواهد شد.

4. ترمیم و تقویت مو:

مواد مغذی موجود در حنا خالص به تقویت موهای شما کمک می کند و همچنین آسیب های ایجاد شده را ترمیم خواهد کرد، سطح PH را متعادل نگه می دارد و به کوتیکول مو کمک می کند تا بهتر عمل کند و این باعث بهبود الاستیسیته مو خواهد شد.

5. آبرسانی مو:

حنا خالص می تواند یک محافظ برای جلوگیری از موخوره باشد، همچنین رطوبت مو را حفظ می کند و باعث آبرسانی به پوست سر و موها خواهد شد و از شکستگی و آسیب دیدن مو جلوگیری می کند.

مضرات حنا برای موی سر

فواید بی نظیر انواع ماسک حنا برای موی سر _حنا خالص حلما

استفاده از بهترین حنا برای رشد مو، اثرات جانبی و احتیاط:

لزوم استفاده از بهترین حنا :برای اینکه با اطمینان از حنا استفاده کنید مهم است که صددرصد ارگانیک باشد، این به این دلیل است که بیشتر پودر های موجود در بازار شامل مواد شیمیایی خشن مانند:PPD یا همان (Paraphenylenediamine) هستند که برای بهبود نتایج رنگ میباشند. این مواد شیمیایی ممکن است مشکلات زیر را ایجاد کند:

-PPD، از آلرژن ها است که ممکن است منجر به واکنش های جانبی پس از تماس با پوست شود.

ممکن است که در ابتدا واکنش نداشته باشید، اما وقتی چندین بار در تماس با مواد شیمیایی قرار گیرید، احتمال واکنش آلرژیک چندین برابر خواهد شد.

-مواد شیمیایی اضافه شده به پودر حنا می تواند باعث خشکی بسیار زیاد پوست شود:

مواد شیمیایی ممکن است بیش از حد فرآوری شوند و باعث می شود که موهای شما خشن، خشک و غیر قابل کنترل شود که باعث مسائلی مانند موخوره، شکنندگی و آسیب جدی به موها خواهد شد.

-اگر حنا با چشمهای شما در تماس باشد، ممکن است باعث قرمزی، سوزش، آبریزش چشم و خارش شود.

اگر این اتفاق افتاد، فوراً چشم هایتان را با آب سرد شستشو دهید و اگر همچنان این مشکلات ادامه داشت، در اسرع وقت به چشم پزشک مراجعه کنید. 

حنا خالص_بهترین حنای ایران حلما

 

ماسک حنا  :استفاده از بهترین حنا جهت ماسک مو

مواد لازم:

  • نصف فنجان پودر حنا
  • یک چهارم فنجان آب گرم
  • دستکش
  • روغن نارگیل
  • برس رنگ
  • کلاه حمام

طرز تهیه:

درون یک کاسه شیشه ای، پودر حنای خالص یا بهترین حنا و آب را تا زمانی که یک مخلوط غلیظ به دست آورید، هم بزنید و به خوبی ترکیب نمایید. می توانید به مدت 12 ساعت صبر کنید، تا رنگ دهی آن بیشتر شود، اگر نمی خواهید که زیاد رنگ بدهد به سادگی شروع به اعمال کردن آن روی موهای تان کنید.

می توانید مقداری روغن نارگیل را روی خط ریش، گوشها و گردنتان بمالید، تا رنگی نشود. دستکش را دستتان کنید و شروع به اعمال آن روی ریشه های مو کنید و هنگامی که همه موهای تان را با این مخلوط پوشاندید، سر خود را با یک کلاه حمام بپوشانید، چند ساعت منتظر بمانید و در نهایت با شامپو بشویید.

اجازه دهید تا به خودی خود خشک شود و این درمان را ماهی یکبار تکرار کنید.

جهت  صادرات حنا و یا خرید عمده انواع حنا خالص درجه یک و ممتاز با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

صادرات سدر و حنا: مهترین عامل برای صادرات سدر و حنا، تعیین میزان آلودگی میکروبی حنا می باشد.سدر و حنای ایران بدلیل ارگانیک بودن، نحوه برداشت، خورد شدن و بسته بندی اولیه معمولا دارای آلودگی میکروبی می شود.

حنا و سدر صادراتی_حلما

سدر، وسمه و حنا صادراتی با توجه به بوجاری کردن گیاه خورد شده و الک کردن، کمترین آلودگی را دارد. اساسا برای حنا استانداردهایی تعیین شده است که حنا صادراتی باید این گواهی را داشته باشد. آنالیز حنا توسط آزمایشگاه معتبر، می تواند کیفیت و درجه حنا را مشخص نماید. بی شک قیمت سدر، وسمه و حنا با این شاخص رابطه مستقیم دارد.

حلما_حنا و سدر صادراتی

بازرگانی حلما به عنوان مرجع صادراتی سدر و حنا در ایران، بصورت تخصصی اقدام به تولید و تامین حنا صادراتی درجه یک و ممتاز می نماید.

سدر وسمه و حنا حلما

جهت اطلاع از لیست قیمت انواع سدر، وسمه و حنا صادراتی و روش صادرات با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

خرید عمده سدر حلما : مزرعه سدر حلما در جنوب کشور در منطقه ای از استان هرمزگان واقع شده است.

مزرعه بزرگ سدر حلما

گیاه سدر، شگفت انگیز ترین و پر برکت ترین گیاه زینتی، دارویی و خوراکی بر روی زمین است. برگ های آن سدر و میوه آن کنار است. جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده سدر ممتاز با ما ارتباط بگیرید.

 مزرعه سدر حلما

جهت خرید عمده سدر درجه یک و ممتاز با ارزانترین قیمت با ما ارتباط بگیرید. 

خرید عمده سدر

 

  • علی اصغر پارساییان