حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

بازرگانی حلما مرجع صادراتی حنای درجه یک گرم و سرد در ایران

حنا صادراتی حلما

حنای صادراتی حلما با کیفیت ترین حنای سنتی ایران است که شما می توانید با مناسب ترین قیمت بصورت عمده از ما بخواهید. 09120545865

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت حنا:حنای ممتاز حلما با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می شود. قیمت حنا با توجه به خالصی و ارگانیک بودن آن متفاوت است. حنای حلما برای صادرات و پخش در شبکه داخلی دارای شرایط بسبار عالی هست. از نظر کیفیت، استاندارد، رنگ وخاصیت مثال زدنی است

جهت اطلاع از قیمت حنای ممتاز حلما با ما ارتباط بگیرید.

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

تجارت حنا_تجارت حنا جزو پر سود ترین تجارتهای دنیا قرار دارد. برای تجارت موفق حنا پای خود را جای محکم بگذارید. حنای حلما بهترین و معروفترین نوع حنای ایران است.

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنا فله صادراتی حلماخرید و فروش حنا: حلما این ظرفیت را دارد تا انواع حنای ممتاز و صادراتی ایران را به قیمت تولیدی تامین نماید. در زمینه صادرات حنای ممتاز، آیتم های متفاوتی باید لحاظ شود.

صادرات حنا ممتاز _حلما

اولین و مهمترین جنس حنا است. حنای ممتاز حلما مثال زدنی است از نظر کیفیت خالص، رنگ و طبیعی بودن. دومین آیتم صرفه اقتصادی است. حنای ممتاز حلما با بهترین قیمت عرضه می شود چرا که رضایت مندی خریدار و تداوم کار برای ما مهم است. سومین آیتم انواع مختلف بسته بندی می باشد. حلما این ظرفیت را دارد تا حنا و مشتقات آن از جمله رنگ حنا را تحت برند خاص در بسته بندی های صادراتی  بزند. آیتم مهم بعدی تشریفات صادرات و مجوزات لازم است.

جهت خرید و فروش حنا ممتاز و درجه یک با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

نمایندگی پخش حنا: روزانه بسیاری از عمده فروشان از سراسر کشور با بازرگانی حلما تماس دارند که نمایندگی انحصاری پخش محصولات سنتی حلما را بگیرند. در پاسخ به این سوال باید بگویم از نظر حلما، هر شرکت یا شخصی که سیستم پخش دارد یا می تواند طی فواصل متمادی، خرید عمده انجام دهد می تواند نمایندگی محصولات ممتاز حلما را داشته باشد.

حنای فروشگاهی 100 گرمی حلما

اینکه نمایندگی در هر شهر انحصاری هم باشد برای ما مانعی ندارد لذا بایس بتواند حداقل تعداد قابل توجهی از مراکز فروشگاهی و خرید را تحت پوشش خود داشته باشد و یا اینکه در زمینه صادرات این محصولات طبیعی باارزش فعال باشد. 

hennahelma

ما به عمده فروشان و سیستم های پخش معتبر عرض می کنیم با یکبار پخش حنای ممتاز حلما، شما مشتریان دائمی خواهید داشت و این مشتریان بصورت چشم گیری افزایش پیدا خواهند کرد. و نکته دیگر اینکه هیچ تجارتی به تجارت حنا نمی رسد و شما می توانید سود سرشاری از آن کسب نمایید. 

جهت اخذ نمایندگی محصولات حلما و راهنمایی جهت صادرات حنا با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنا ارگانیک: بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای پیشرفته یاد گرفته اند که به دنبال محصولات طبیعی و ارگانیک باشند. بی شک محصولات حنای حلما طبیعی بوده و هیچگونه اسانسی ندارد.

حنا ارگانیک_حلما

آلودگی های شیمیایی یا میکروبی که در حین کاشت، داشت و برداشت با برگ حنا همراه می شود تا اندازه ای طبیعی است. چرا که لازمه داشتن مزرعه و رشد گیاه بدون آفت همچنین حمل و نقل، مسائلی است که موجب آلودگی  می شود. حلما با توحه به اینکه حنای ممتاز را به کشورهای اروپایی صادر میکند ضمن رعایت کلیه اصول بهداشتی، مراحل گوناگونی در چرخه تولید حنا دارد. در هر صورت این جداسازی و تمیز نمودن برگ حنا تا حدی می تواند این آلودگی ها را کم کند.

حلما حنای ارگانیک ایران

حلما بنابر سفارش مشتریان و بازرگانان محترم، این قابلیت را دارد که حنای ممتاز را در بسته بندی های 100، 200 و400 گرمی قرار داده و از طریقه میزان اشعه استاندارد که توسط مرکز پرتو فرایند یزد انجام می شود، حنای ارگانیک عاری از میکروب بدست مصرف کننده برسد.

حنا بسته بندی عاری از میکروب حلما

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص حنای طبیعی عاری از میکروب در بسته بندی های دلخواه با ما ارتباط بگیرید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنای ممتاز: حنای ممتاز فرآوری شده محصولی جدید برای بازار و خریداران به شمار میرود اما برای حلما، به عنوان محصولی است که سالیان دراز در سبد تولیدی حنای ممتاز قرار دارد.

حنا فراوری شده ممتاز حلما

ترکیب مناسب حنای ممتاز با کنجد اصل طبیعی، حنای ممتاز فرآوری شده حلما را میسازد. شیوه کار بصورت سنتی است.

در تولید حنای فرآوری شده حلما، برگ حنای خالص که خاک و چوب های ریز و درشت ندارد در هنگام آسیاب سنگی با کنجد طبیعی که اندازه آن به نسبت حنا مشخص است آسیاب می شود.

حنای ممتاز فرآوری شده _حلما

حنای فرآوری شده حلما بسیار برای پوست و مو مقوی است. روغن کنجد خاصیت بالایی برای مو دارد. ترکیب حنا ممتاز و کنجد می تواند لذت داشتن موهای پر پشت و زیبا را دوچندان کند.

اضافه کردن کنجد به حنا علاوه بر خاصیت معجزه آسا موجب چربی مناسب برای حنا می شود. این چربی جهت چسبیدن حنا به پوست و مو و نرمی، محصول فرآوری شده را برای مصرف فوق العاده می کند. لازم بذکر است بعضی از حناسابی ها از تخمه آفتابگردان بعضا با کل استفاده می کنند .

شما می توانید با بهترین قیمت حنای صادراتی ممتاز را از ما بخواهید. 

  • علی اصغر پارساییان
  • ۰
  • ۰

حنای سفید: حنای سفید برای خیلی از مردم جهان شناخته شده نیست. جالب است بسیاری از مردم ایران که حنا را به عنوان یک کالای آرایشی در سبد خرید خانوار خود دارند حنای سفید را نمی شناسند.

حنای بی رنگ حلما_ممتاز

حنای سفید همان خاصیت حنا را دارد با این تفاوت که رنگ ندارد. به همین دلیل به نام حنای بی رنگ نیز شناخته می شود. حنای بی رنگ یا سفید برای کسانی که نمی خواهند موی آنها رنگ حنا بگیرد ولی خاصیت و تقویت موی خود را داشته باشند بسیار مفید و با ارزش است. امروز بیشتر قشر زنان ساعتها در آرایشگاهها با هزینه های بالا وقت صرف میکنند تا موهای خود را رنگ کنند. عمدتا این رنگها شیمیایی هستند. این شیمیایی بودن بالاترین عیب است که منجر به آسیب دیدگی مو می شود. بد تر از آن برای رنگ گرفتن مو بعضا با مواد فعال اکسیدی، ابتدا مو را بی رنگ می کنند تا رنگ اصلی خوب و بطور یکنواخت همه سر را پوشش دهد.

حنای بیرنگ ممتاز حلما

پیشنهاد ما برای موهای رنگ شده استفاده از حنای بی رنگ است. حنای بی رنگ ممتاز حلما مو را تقویت و نرم میکند و بدون اینکه به رنگ مو لطمه بزند اثر شفابخشی برای مو دارد.

جهت خرید حنای سفید ممتاز بصورت عمده با ما ارتباط بگیرید. حنای سفید در بسته بندی شیک 100 گرمی و جهت صادرات بصورت فله 25 کیلویی عرضه می گردد. 

  • علی اصغر پارساییان